Hoe kan je voorkomen dat konijnen aan de bloemen op het kerkhof knabbelen?

Toegevoegd na 45 minuten:
Het gaat met andere woorden dus over wilde konijnen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Dat is op een kerkhof best wel lastig om het te voorkomen.
Er bestaat wel spul dat je op de planten kan spuiten, maar ja, op een kerkhof......
Ik zou kijken welke planten niet worden opgegeten en die er planten.
Zo weet ik uit ervaring dat, bv vlijtig Liesje, niet worden gegeten door konijnen en die bloeien tot aan de vorst.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het tamme zijn, moet je ze gewoon in het hok houden.
Zijn het wilde, dan wordt het vechten tegen de bierkaai, hoogstens zou je bloemen in bloemstukken laten doen, die de beestjes niet lusten.